Gastronomy Holding OÜ, registrikood 17008402, juriidiline aadress: Peterburi tee 49, Tallinn, Eesti (edaspidi Gastronomy Holding OÜ, BurgerStellar) ja klient, kes teeb tellimuse, tasub tellimuse eest ja esitab oma isikuandmed veebilehel burgerstellar.ee (edaspidi «veebileht» või «veebipood») või muul viisil, nõustuvad järgmiste tingimustega (edaspidi «üldtingimused»).
Põhimõisted
Ettevõte — ettevõte Gastronomy Holding OÜ, registrikood 17008402, juriidiline aadress: Peterburi tee 49, Tallinn, Eesti, kontakt-e-post: info@gastronomy.ee.
Klient — füüsiline isik, kes on nõustunud nende üldtingimustega.
Tellimus — kliendi kavatsus kasutada teenuseid või osta kaupu veebilehe kaudu, esitades elektroonilise päringu veebilehel või e-kirja saatmise kaudu aadressile info@gastronomy.ee.
Kaupade ostmine — kaupade ostmiseks veebilehelt burgerstellar.ee.
Üldtingimused
1.Üldtingimuste kohaldamine
1.1. Need üldtingimused kehtivad kaupade ja teenuste ostmisel veebipoes burgerstellar.ee.
1.2. Suhted ettevõtte ja kliendi vahel, mis tekivad veebipoest kaupade ostmisel, reguleeritakse nende üldtingimuste, Eesti Vabariigi seaduste, sealhulgas tarbijakaitseseaduse alusel.
1.3. Ettevõte jätab endale õiguse muuta neid üldtingimusi igal ajal. Muudatused avaldatakse veebilehel burgerstellar.ee.
2.Hinnad ja maksed
2.1. Kõik veebipoes müüdavad tooted on hinnatud eurodes ja sisaldavad käibemaksu.
2.2. Klient tasub kaupade eest ettemaksuna, sealhulgas tarnekulud.
2.3. Ettevõte jätab endale õiguse muuta hindu. Muudatused jõustuvad pärast nende avaldamist veebilehel.
3.Tellimuse esitamine
3.1. Klient valib veebipoest vajalikud tooted ja lisab need ostukorvi.
3.2. Tellimuse kinnitamiseks vajutab klient nuppu «Maksa».
3.3. Kliendi andmed tuleb täita tellimuse lõpu lehe väljadele, valida sobiv tarne- ja makseviis ning vajutada nuppu «Esita tellimus».
3.4. Pärast tellimuse kinnitamist saab klient kinnituse ja maksejuhised.
4.Tarne
4.1. Pärast ostu-müügilepingu sõlmimist komplekteerib ettevõte tellimuse ja toimetab selle kliendile kohaletoimetamiseks oma kullerteenuse kaudu.
4.2. Tarne toimub ainult Eestis, Tallinnas.
4.3. Tellimus toimetatakse kätte kuni 1 tunni jooksul alates tellimuse valmimisest.
4.4. Keskmine tarneaeg on märgitud veebilehel ja kehtib alates makse laekumise hetkest.
5.Tellimuse tühistamine ja tagastusõigus
5.1. Vastavalt võlaõigusseadusele (§ 53 lg-s 4) ei kehti taganemisõigus tooted, mis ei ole tagastatavad, sealhulgas tooted, mis kiiresti riknevad nagu valmistoidud.
5.2. Kui kaup ei vasta tellimusele, peab klient sellest viivitamatult teavitama ettevõtet. Sel juhul saab klient kauba tasuta vahetamise või tagastamise.
5.3. Tellimust saab tühistada, kui klient võtab ühendust ettevõttega enne, kui tellimus on valmis või saadetud.
6.Vastutus
6.1. Ettevõte ei vastuta kohaletoimetamise viibimise eest, kui kaubad on õigeaegselt toidukullerile edastatud, kuid viivitus tekkis asjaoludest, mida ettevõte ei saa ette näha ega kontrollida.
7.Isikuandmete kaitse
7.1. Ettevõte töötleb kõiki kliendi isikuandmeid vastavalt seadusele.
7.2. Klient saab oma isikuandmete kustutamise taotluse esitada e-posti aadressile info@gastronomy.ee.
8.Rakendatav õigus ja vaidluste lahendamine
8.1. Kõik vaidlused, mis tekivad nende üldtingimuste alusel, lahendatakse vastavalt Eesti Vabariigi seadustele.
8.2. Kui klient ja ettevõte ei suuda vaidlust lahendada, saab klient pöörduda Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti (Endla 10a, 10142 Tallinn, https://www.ttja.ee/) ja Tarbijavaidluste Komisjoni (Endla 10a, 10142 Tallinn, http://www.komisjon.ee) poole või pöörduda kohtusse.